LEKE TEDAVİSİ CİLT BAKIMI

Cilt bakımı yelpazesinin neresinde olursanız olun – ister ara sıra bir leke ya da büyük bir sivilce patlaması ile uğraşıyor olun – sivilceye sahip olmak kuşkusuz hoş olmayan bir deneyimdir. Şişmiş bir sivilcenin rahatsız edici hissi, gününüzü tatlıdan ekşiye çevirmek için yeterlidir, ancak neyse ki cildinizin mikrobiyomunun dengesini yeniden sağlamak için uygulayabileceğiniz birçok etkili çözüm var.
Her şeyden önce, cildinizin bakımı genellikle içeriden başlar. Bildiğiniz gibi, aknenin varlığı hormon seviyelerindeki değişiklikler, belirli gıdaların tüketimi ve hatta belirli ilaçların kullanımı gibi çeşitli iç faktörlerle bağlantılı olabilir. Tüm bunları söylemek gerekirse, sizi neyin kırdığını anlamak ve teşhis etmek için bir doktora danışmak en iyisidir. Dışarıdan bakıldığında, sivilceler, hem cildi tahriş edebilen hem de sivilceleri tetikleyebilen, gözenekleri tıkayan kozmetiklerden ve çevresel kirleticilere maruz kalmaktan ortaya çıkabilir. Bu nedenle, sağlıklı bir diyet sürdürmek ve tetikleyicileri ve tahriş edicileri önlemek için bilinçli olmak çok önemlidir. Ancak bazen, kusursuz bir cilt elde etmek için ne kadar uğraşırsanız uğraşın, kusurlar kalıcı görünüyor. Öyleyse, ondan kaçınmak için yaptığınız nafile girişimlerinizden sonra sivilce ile nasıl başa çıkmalısınız?

Bu sorunun basit ve etkili bir cevabı sivilce lekesi tedavileridir. Sivilce lekesi tedavileri, iltihaplanmayı azaltmak, bakterileri temizlemek ve tahrişi yatıştırmak için çalışan, tümü belirli bileşenler (genellikle salisilik asit ve benzoil peroksit) içeren kremler, merhemler, losyonlar ve sivilce lekeleri gibi çeşitli seçenekleri içerebilen hedefe yönelik çözümlerdir. Bir başka sivilce lekesi tedavisi, gözenekleri arındırmak için LED ışığı kullanan alternatif bir yöntem olan ışık tedavisidir . Öyleyse, can sıkıcı aralarınıza veda edin ve rahatlamaya merhaba deyin!

Gözenek Sıkılaştırma Tedavisi

Gözeneklerin çoğu çok küçük olsa da onları neredeyse hiç göremeyiz, bazen özellikle yüz derisinde daha büyüktürler. Genişlemiş gözeneklere neden olabilecek faktörler şunlardır:
Yaş (Yaşlandıkça, cildimizdeki elastikiyeti doğal olarak kaybederiz, bu da gözeneklerin gerçekte olduğundan daha büyük görünmesini sağlar.)
Genetik
Yağlı cilt veya akne
güneşe maruz kalma
Aşırı yağ üretimi
Bazı ilaçlar

Gözeneklere yerleşip daha büyük görünmelerine neden olabilecek çok fazla talk içermeyen yağsız makyaj yapın. Makyajınla uyumayın. Son olarak, beslenmenize dikkat edin ve bol meyve, sebze ve lif oranı yüksek yiyecekler yemeye çalışın.

Büyük gözeneklerden nasıl kurtulur
Genişlemiş gözeneklerin görünümünü en aza indirmek için kullanabileceğimiz çok çeşitli farklı tedaviler vardır. Özellikle yağlı cilt tipleri için geliştirilmiş özel bir kozmetik ürün yelpazesi (tıbbi amaçlı kozmetikler ) dahil olmak üzere, geniş gözeneklerin üstesinden gelmek için çok çeşitli cilt iyileştirme tedavileri sunuyoruz .

ROSACEA CİLT BAKIMI

Yüzünüz kızarıyor gibi görünüyorsa ve biraz sivilce benzeri şişlikler alıyorsanız, rosacea adı verilen bir cilt rahatsızlığınız olabilir . Doktorunuz semptomlarınızı yönetmek için ilaç ve diğer tedavileri önerebilir ve kendinizi daha iyi hissetmek ve daha iyi hissetmek için evde atabileceğiniz birçok adım vardır.

Belirtiler

Fark edeceğiniz en büyük şey yanaklarınızda, burnunuzda, çenenizde ve alnınızda kızarıklık olacaktır. Daha az sıklıkla, renk boyun, kafa, kulaklar veya göğsünüzde görünebilir .
Bir süre sonra, cildinizde kırık kan damarları görünebilir, bu da kalınlaşabilir ve şişebilir. Rosacea hastalarının yarısına kadar kızarıklık, şişme ve ağrı gibi göz problemleri yaşar .

Alabileceğiniz diğer belirtiler şunlardır:

Cildinizin batması ve yanması

Sert, kuru cilt lekeleri

Şişmiş, ampul şeklinde bir burun

Daha büyük gözenekler

Göz kapaklarınızdaki kırık kan damarları

Göz kapaklarınızdaki çarpmalar

Görmeyle ilgili sorunlar

Rosacea semptomlarınız gelip gidebilir. Birkaç hafta parlayabilir, solabilir ve sonra geri gelebilirler.
Tedavi olmak bir zorunluluktur, bu yüzden doktorunuzu gördüğünüzden emin olun. Rosacea’nızla ilgilenmezseniz kızarıklık ve şişlik daha da kötüleşebilir ve kalıcı hale gelebilir.

Yorum

E-mail adresiniz ve telefon numaranız paylaşılmaycaktır* gerekli alanları lütfen doldurunuz*

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Shopping Basket